معرفی کتاب های معروف جهان - An Overview

Wiki Article

زیر آسمان دلپذیر کمی ماندم و آن جا پرسه زدم. نگاه کردم به پروانه ها که لا به لای بوته ها و سنبله ها بال می زدند. گوش سپردم به صدای ملایم باد که لا به لای سبزه ها و علف ها می وزید و فکر کردم چطور می شود تصور کرد که خفته های این خاک آرام، خواب زده هایی بی قرار باشند. از کتاب «بلندی های بادگیر»

او همچنین در آثارش تصویری واقع‌گرایانه از جنوب ایران به دست داده است.

ساعت های منظمی برای کار و خوشگذرانی در نظر بگیر. هر روز را هم مفید و هم دلپذیر کن و با به کارگیری درست زمان، ثابت کن که قدر آن را می دانی.

این صفحه آخرین‌بار در ‏۲۴ فوریهٔ ۲۰۱۹ ساعت ‏۲۳:۳۵ ویرایش شده‌است.

اما این کار، دلیل دیگری نیز داشت. به گفته ی خود «کینگ»، او می خواست بداند آیا استعدادش در نویسندگی به تنهایی می تواند شخصیت غیرواقعیِ «ریچارد باکمن» را مانند هویت اصلی خودش، به محبوبیت برساند یا خیر. اما کتاب هایی که او با نام «ریچارد باکمن» به انتشار رساند، تا قبل از این که مخاطبین بدانند این آثار در واقع کتاب های «استیون کینگ» هستند، موفقیت چندانی کسب نکردند.

“تست سریال “بازی تاج و تخت – کدوم شخصیت سریال “بازی تاج و تخت” هستی؟

«گاو» اقتباسی از قصۀ چهارم کتاب «عزادارن بیل» است و «آرامش در حضور دیگران» اقتباسی از قصه‌ای به همین نام از کتاب «واهمه‌های بی‌نام و نشان».

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در گتسبی بزرگ، اف اسکات فیتزجرالد یک اثر ادبی ماندگار و یک تامل آزاردهنده از رویای آمریکایی خلق کرده است.

خواندن کتاب آن از گرین گیبلز یعنی عاشق شخصیت های آن شدن- خصوصاً شخصیت اصلی آن، یک دختر جوان پر انرژی با قوه تخیلی به اندازه قلعه ها.

چی شد؟ چرا خبری از نویسندگان مشهور نیس ؟حداقل داستایوفسکی رو مینوشتین .من باید تولستوی و کافکا رو بنویسم

چشم هایش را بست. تصویری که در ذهنش رژه می رفت، تصویر شهر فرنگ بود. شهر فرنگ واقعی. تکه های روسری و کوله پشتی، کتاب آشپزی، رژ لب، پودر خوشبوکننده ی حمام. اسامی و توضیحات کلی درباره تعدادی دانشجوی جورواجور. هیچ پیوستگی و رابطه ای نبود. افراد و حوادث مختلف، بدون این که ربطی به هم داشته باشند، در خلاء دور هم می چرخیدند.

وقتی «کینگ» مسیر نویسندگی خود را آغاز کرد، اعتقاد رایج در دنیای نشر کتاب بر این بود که نویسندگان فقط می توانند یک کتاب را به شکل موفقیت آمیز در هر سال منتشر کنند. «کینگ» برای به چالش کشیدن این باور، نام مستعار «ریچارد باکمن» را به وجود آورد تا بتواند در هر سال، چندین کتاب را به انتشار برساند. در نهایت او موفق شد قبل از این که ارتباط میان نام های «ریچارد باکمن» و «استیون کینگ» کشف شود، هفت رمان را به مخاطبین janebim ارائه کند.

این رمان‌ها و همچنین مجموعۀ «کارنامه سپنج» دولت‌آبادی را می‌توانید با رجوع به لینک‌های زیر به‌صورت آنلاین از سایت بنوبوک خریداری کنید:

Report this wiki page